2017. július 27., csütörtök

A FIDESZ ZSÁKSZÁMRA ÖNTI A KÖZPÉNZT A KOMMUNIKÁCIÓBA

GÉPNARANCS 
- BANÁNKÖZTÁRSASÁG BLOG
Szerző: Budácsik Lajos
2017.07.27.



Az emberek tömegként olyanok, akár a gyerekek, könnyű őket befolyásolni, és még könnyebb irányítani, ha az üzeneteket jól becsomagolják és eleget ismételgetik. (Gustave Le Bon, francia pszichológus, 1841-1932)

A Fidesz megtanulta a leckét. Közpénzt nem sajnálva, tökélyre fejlesztette, hogyan tudja manipulálni a magyar embereket. Mivel a kormányzása egy lyukas garast sem ér, el kellett a választók figyelmét valamivel terelni.

Habony és csapata –gondolom alapos mérések alapján–ráérzett arra, hogy a magyarok egy része nem befogadó, félti azt a keveset is, amije van. Ezt tetézi még számos előítélet. Gondolok itt a roma lakossággal szembeni ellenérzésekre, vagy a mássággal összefüggő gondolkodásra.

Mielőtt folytatnám, szeretnék megjegyezni valamit. Európa egyik legkeresztényibb államában, Németországban, június végén a parlament törvénybe iktatta az azonos neműek közötti házasság szabadságát. Vajon a magyar társadalom mikor lesz nyitott egy ilyen hazai szabályozásra? Pedig ez az élet rendje. A nyugati világ jobbik felében természetes, hogy azonos nemű párok törvényesen, nem titokban, a világ előtt vállalva, együtt élnek. Legutóbb Máltán fogadták el a jogszabályt, amely legalizálja az azonos neműek közötti kapcsolatot.

A Fidesz pénzt, pénzt és pénzt nem kímélve – a mi adóforintjainkat költve –, először a menekülteket jelölte ki ellenségnek. Majd jött Brüsszel, később Soros György. A kampányok tízmilliárdokba kerültek; talán még a legkisebb falvakba is jutott a plakátokból. A reklámcégeket vezető haverokhoz dőlt a közpénz. Igen rövid idő alatt többen milliárdosok lettek. A visszaadott százalék nagyságáról nem szól a fáma. A városi legendák alapján, több zsebbe is jutott a túlárazott „közbeszerzésekből”. Aki nem, vagy csak késve teljesített – legalábbis a rossz nyelvek szerint –, azt gyorsan kipenderítették a bizalmi körből. Így járhatott a propaganda miniszter Pasa parki szomszédja is, akinek a Soros kampányból már csak morzsák jutottak.

A Magyar Nemzet szerint kommunikációra az első bő félévben közel 35 milliárdot költöttek a különböző állami szervek, a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (mert ilyen is van ám!) keresztül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.