2017. július 3., hétfő

HAT TUDNIVALÓ, HA VENDÉGLŐT AKARSZ NYITNI A VÁRBAN

V. NASZÁLYI MÁRTA BLOGJA
Szerző: elendem
2017.07.02.


Tematikus beszámoló a Budavári Önkormányzat 2017. június 29-i üléséről

Az önkormányzati helyiségbérleti szabályozás úgy van kialakítva, hogy az a belső információval rendelkező ismerősöket hozza előnybe, nem garantálja a helyiség-állomány fejlesztését, a kerületi szolgáltatások biztosítását, nem segíti a minőségi munkát végző helyi vállalkozókat és nem termel elegendő bevételt sem.

A csütörtöki testületi ülés napirendi pontjai alapján bemutatom, hogy miért.
1. A kerületi helyiség-állomány egészéről nincs információnk, rendszertelen időközönként meghirdet néhányat az önkormányzat. Nem világos, hogy miért azokat, miért akkor, miért éppen ennyit, és nincs is rá szabályozás, hogy ki és minek alapján választja ki a bérbeadásra meghirdetendő helyiségeket. Tudjuk, hogy vannak helyiségek, amiket éveken át meg sem hirdet az önkormányzat, de amikor valaki ki akarná venni, akkor nem adják.

A bizottsági és a testületi ülésen is megkérdeztem, hogy minek alapján lettek az üresen álló helyiségek közül éppen ezek kiválasztva, de nem kaptam rá érdemi választ
2. A meghirdetett helyiségek adataihoz hozzájutni csak személyesen lehet az ügyfélszolgálaton, semmilyen on-line információ nincs. A kiadásra váró helyiségeket csak egy adott nap adott órájában lehet megtekinteni, a hirdetéshez nincs fénykép, és a többi adat is nehezen hozzáférhető. Mintha nem is lenne cél az, hogy minél több potenciális érdeklődő értesüljön róla és így valódi árverseny alakulhasson ki.

Ezért én most közreadom a csütörtöki ülésen bérbeadásra megszavazott helyiségek listáját, hátha valakit érdekel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése