2017. augusztus 25., péntek

A FIDESZ ZSÁKBAN ÖNTI A KÖZPÉNZT A KOMMUNIKÁCIÓRA

CIVILHETES BLOG
Szerző: bl
2017.08.24.


"Az emberek tömegként olyanok, akár a gyerekek, könnyű őket befolyásolni, és még könnyebb irányítani, ha az üzeneteket jól becsomagolják és eleget ismételgetik."
/Gustave Le Bon, francia pszichológus, 1841-1932/

A Fidesz megtanulta a leckét. Közpénzt nem sajnálva tökélyre fejlesztette, hogyan tudja manipulálni a magyar embereket. Mivel a kormányzása egy lyukas garast sem ér, el kellett a választók figyelmét valamivel terelni.

Habony és csapata - gondolom alapos mérések alapján - ráérzett arra, hogy a magyarok egy része nem befogadó, félti azt a keveset is, amije van. Ezt tetézi még számos előítélet. Gondolok itt a roma lakossággal szembeni ellenérzésekre, vagy a mássággal összefüggő gondolkodásra.

Mielőtt folytatnám, szeretnék megjegyezni valamit. Európa egyik legkeresztényibb országában, Németországban, június végén a parlament törvénybe iktatta, az azonos neműek közötti házasság szabadságát. Vajon a magyar társadalom mikor lesz nyitott, egy ilyen hazai szabályozásra. Pedig, ez az élet rendje. A nyugati világ jobbik felében természetes, hogy azonos nemű párok törvényesen, nem titokban, a világ előtt vállalva együtt élnek. Legutóbb Máltán fogadták el a jogszabályt, amely legalizálja az azonos neműek közötti kapcsolatot.

A Fidesz pénzt, pénzt és pénzt nem kímélve - a mi adóforintjainkat költve - először a menekülteket jelölte ki ellenségnek. Majd jött Brüsszel, később Soros György. A kampányok tízmilliárdokba kerültek, talán még a legkisebb falvakba is jutott a plakátokból. A reklámcégeket vezető haverokhoz dőlt a közpénz, többen lettek milliárdosok igen rövid idő alatt. A visszaadott százalék nagyságáról nem szól a fáma. A városi legendák szerint több zsebbe jutott a túlárazott "közbeszerzésekből". Aki nem-, vagy csak késve teljesített - - legalábbis a rossz nyelvek szerint- gyorsan kipenderítették a bizalmi körből. Így járhatott a propaganda miniszter Pasa-parki szomszédja is, akinek a Soros kampányból már csak morzsák jutottak. Az úszó vb reklámpénzeit már egy újabb kedvenc fölözte le.

A hírek szerint kommunikációra, az első bő félévben, közel 35 milliárdot költöttek a különböző állami szervek, a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (mert ilyen is van ám) keresztül.

Óriási összeg, és még hol van a "forró ősz", a jövő évi kampány bevezető szakasza. Egyes szakértők szerint év végéig a felhasznált összeg elérheti a 75 milliárdot. Az összeg jóval több is lehet, hiszen akadnak olyan központi szervezetek, amelyek nem a hivatalon keresztül költik a pénzt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése