2017. december 12., kedd

4 MILLIÁRDOS KERETSZERZŐDÉST NYERTEK BALÁSY GYULA CÉGEI A MAGYAR ORSZÁGIMÁZS NÉPSZERŰSÍTÉSÉRE KÜLFÖLDÖN

ÁTLÁTSZÓ BLOG
Szerző: ERDÉLYI KATALIN
2017.12.11.


Uniós pénzből fogják reklámozni Magyarország turisztikai vonzerejét Oroszországban és Kínában is.

A propagandaminisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) még májusban írt ki nyílt közbeszerzést különböző marketingfeladatokra a GINOP-1.3.5-15-2015-00001 Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző európai uniós projekt keretében.

A keretszerződés összege nettó 3,95 milliárd forint, ennek 85 százalékát az EU fizeti.

A tender eredménye december 9-én jelent meg az uniós értesítőben: a megbízást a Lounge Design Kft, a New Land Media Kft., és a MEC Hungary Médiaügynükség Kft. nyerte közös ajánlattevőként.

A nyertes cégek feladata többek között egy bel- és külföldön egyaránt érvényes, egységes arculatú megjelenés (“Magyarország, mint turisztikai márka”), valamint imázsfilmek és termékhirdetések megalkotása.

A kreatív anyagokat a projektben kiemelt országcsoportokban, és a zárójelben kiemelt célországokban szükséges az adott ország nyelvén elkészíteniük:

– szomszédos és közeli országok (Lengyelország és Románia),

– német nyelvű országok (Ausztria és Németország),

– Észak-Európa és Egyesült Királyság (Egyesült Királyság).

– latin nyelvű és BENELUX országok (Franciaország és Hollandia),

– Oroszország és FÁK-országok (nincs kiemelt ország).

– Arab-öböl menti országok (nincs kiemelt ország).

– egyéb, a pályázati kiírásban szereplő országok (Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.