2018. február 2., péntek

TAVALY 12 MILLIÁRDOT KÖLTÖTT SOROSOZÓS REKLÁMKAMPÁNYOKRA A KORMÁNY

ÁTLÁTSZÓ
Szerző: ERDÉLYI KATALIN
2018.02.02.


A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.

November végén tettük közzé, hogy mennyi pénzt költött a kormány 2017 harmadik negyedévében “lakossági tájékoztató kampányokra”. Decemberben kikértük az októberi és novemberi adatokat, hogy megtudjuk, mennyi pénzt szórtak el a második nemzeti konzultáció reklámozására.

A Rogán Antal által vezett Miniszterelnöki Kabinetiroda ismét csak költségtérítésért adta ki az adatokat, amiket január közepén küldtek meg a szokásos szkennelt pdf-ekben. A már bevált módon táblázatba rendeztük a számokat, majd hozzáadtuk őket a már korábban megkapott adatokhoz.

Az összesítésből az látszik, hogy 2017-ben nettó 12,3 milliárd forintot költött a kormány a különböző sorosozós hirdetésekre, vagyis az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és “eredménykommunikációjára”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.