2018. március 22., csütörtök

KÉT ÉS FÉLMILLIÁRD FORINTOT KÖLTÖTT A KORMÁNY AZ IDEI ELSŐ STOP SOROS KAMPÁNYRA

ÁTLÁTSZÓ BLOG
Szerző: ERDÉLYI KATALIN
2018.03.22.



Decemberben és januárban hat nagy reklámkampányt rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda összesen 4 milliárd forint értékben. Ebből a legdrágább a Stop Soros kampány volt, amire rögtön az elején 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának, bő 355 millió egy parlamenti határozat, és 676 millió a kormány eredményeinek reklámozására. Az adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda, de az egyik iratot kétszer is olvashatatlanul küldte el.

Február elején tettük közzé az addigra megkapott és feldolgozott adatok alapján, hogy tavaly összesen 12 milliárd forintot költött a kormány a különböző sorosozós hirdetésekre, vagyis az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és “eredménykommunikációjára”. Abból az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal.

Szintén február elején egy újabb közadatigénylésben kikértük a Miniszterelnöki Kabinetirodától a tavaly december elejétől idén január végéig megrendelt “tájékoztató” kampányok költségeit. Rogán Antal minisztériuma szokás szerint ismét pénzt kért tőlünk az adatokért – ezúttal 17.600 forintot – , és ismét szkennelt pdf-ekben küldte meg a számokat.

A kapott dokumentumok szerint a kormány két hónap alatt összesen 4 milliárd forint értékben hat országos reklámkampányt rendelt, melyek közül több egymással párhuzamosan futott...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.