Szerző: Business & Café
2016.03.21.
A legtöbb cég életében a legkevésbé örömteli feladat, hogy hírlevelet küldjön ki ügyfeleinek. Mégis milyen technikákat alkalmazhatunk, hogy a hírlevél ne kerüljön egyből az email fiók szemeteskosarába?1. A legfontosabb, hogy szegmentálj!
Akármilyen az olvasóid, ügyfeleid köre, fontos, hogy célcsoportokra bontsd őket. Ha ezt megteszed, akkor a hasonló termék, vagy szolgáltatás iránt érdeklődőket egy csoportba teheted, így pontosabb lesz a célzás. 2. Csábítson feliratkozásra!
Írj egy ütős, egyedi szöveget a feliratkozási mező mellé, hogy ha igényt tart a szakmáját érintő cikkekre, akkor letölthet egy ingyenes tanulmányt, amit hasznosíthat az üzletén belül.
A feliratkozás kétlépcsős legyen, hogy csak az e-mail fiókján belül tudja aktiválni, mert így megtudhatod, mennyire valós feliratkozási szándéka.
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.