Szerző: Göbölyös N. László
2016.05.30.
A 18 és 24 év közöttiek között a YouTube-nak már nagyobb a nézettsége, mint bármelyik televíziós csatornának.
A hír nem Magyarországról, hanem az Egyesült Államokból származik, ezzel együtt igen tanulságosnak mondható. Susan Wojcicki, a legnépszerűbb internetes megosztó portál elnöke jelentette be.
Egy áprilisi felmérés már jelezte ezt a trendet és azt, hogy a reklámba való befektetés az esetek 80 %-ánál nagyobb hasznot hoz, mint a tv-hirdetések.
A hírre újabb elmozdulás történt: az Interpublic Group, a világ legnagyobb hirdetési holdingja közölte, hogy 2016 folyamán 250 milliós beruházást helyez át a televízióktól a YouTube-hoz. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt az összeget Google Preferred videóihoz visz, amely a YouTube csatornáinak csak 5%-át jelenti. Az sem figyelmen kívül hagyható tény, hogy a felmérést maga a Google rendelte, amely 2006 óta tulajdonosa a YouTube-nak...
A hír nem Magyarországról, hanem az Egyesült Államokból származik, ezzel együtt igen tanulságosnak mondható. Susan Wojcicki, a legnépszerűbb internetes megosztó portál elnöke jelentette be.
Egy áprilisi felmérés már jelezte ezt a trendet és azt, hogy a reklámba való befektetés az esetek 80 %-ánál nagyobb hasznot hoz, mint a tv-hirdetések.
A hírre újabb elmozdulás történt: az Interpublic Group, a világ legnagyobb hirdetési holdingja közölte, hogy 2016 folyamán 250 milliós beruházást helyez át a televízióktól a YouTube-hoz. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt az összeget Google Preferred videóihoz visz, amely a YouTube csatornáinak csak 5%-át jelenti. Az sem figyelmen kívül hagyható tény, hogy a felmérést maga a Google rendelte, amely 2006 óta tulajdonosa a YouTube-nak...
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.