2016. november 17., csütörtök

360 MILLIÓ FORINT MÁR ELMENT A 2024-ES OLIMPIAI PÁLYÁZAT NÉPSZERŰSÍTÉSÉRE

ÁTLÁTSZÓ BLOG
Szerző: Csikász Brigitta
2016.11.17.


61 millió forintért vásárolt televíziós spotokkal népszerűsíthette a nyári olimpiai játékok idején a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó Kft., hogy 2024-ben Budapest rendezze meg az eseményt – derült ki a legfrissebb uniós közbeszerzési értesítőből. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.
A tájékoztatóban részletezik, hogy eddig mi mindenre költhettek a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. tenderét közösen megnyert cégek: a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó Kft., amelyeken kívül más nem is tett ajánlatot.

Azt korábban megírta
az Átlátszó, hogy a „Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány 2016. évi stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, média kommunikációs kampány megtervezése, lebonyolítása” elnevezésű tender keretében a két cég fél éven keresztül nettó 700 millió forintért népszerűsíti a budapesti olimpiát.

A megbízás 3 hónappal és nettó 200 millió forinttal meghosszabbítható, vagyis a reklámkampány teljes keretösszege 900 millió forint.


Korábbi cikkeink
Legalább 700 millió forintba fog kerülni az olimpianépszerűsítő kormánykampány

A Fradi-vezér cége fogja reklámozni az olimpiát 900 millió forintért

A két társaság eddig mintegy 360 millió forintot költhetett el a következő feladatokra, hogy népszerűbbé tegye a 2024-es budapesti olimpiai pályázatot és annak arculati elemeit:

ITT OLVASHATÓ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.