Szerző: Erdélyi Katalin
2017.05.19.
Az R-Kord Kft. kiegészítő biztosítóberendezési munkákat végez a 2015-ben három év felújítás után átadott vonalon.
2015. augusztus közepén indult újra három évig tartó, összesen 44 milliárd forintból elvégzett felújítás után a Budapest-Esztergom-vasútvonal teljes szakaszán a közlekedés. A beruházás eredményeképpen a gyorsjáratok 17, a személyvonatok 5 perccel hamarabb teszik meg az utat.
Tavaly augusztusban beszámoltunk róla, hogy a vasútvonal villamosítását 33,7 milliárd forintért a Strabag Vasútépítő Kft., az MVM OVIT Zrt., és a TRSZ Kft. alkotta konzorcium végzi el. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. akkor azt közölte, hogy nem csupán a villamos felsővezetéket építik ki Rákosrendező és Esztergom között, hanem különböző fejlesztéseket is végeznek a vonalon.
Az EU-s közbeszerzési értesítő 2017. május 19-i száma szerint a munkálatok folytatódnak...
ITT OLVASHATÓ
Mészáros Lőrinc egyik cége, az R-Kord Kft. nettó 7,65 milliárd forintért kiegészítő biztosítóberendezési munkákat végez a Budapest-Esztergom-vasútvonalon. A NIF eredetileg jóval olcsóbbra, nettó 6,95 milliárdra becsülte a beruházást. A költségek 85 százalékát uniós pénzből, egy IKOP-projektből fizeti az állami cég.
Mészáros Lőrinc egyik cége, az R-Kord Kft. nettó 7,65 milliárd forintért kiegészítő biztosítóberendezési munkákat végez a Budapest-Esztergom-vasútvonalon. A NIF eredetileg jóval olcsóbbra, nettó 6,95 milliárdra becsülte a beruházást. A költségek 85 százalékát uniós pénzből, egy IKOP-projektből fizeti az állami cég.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.