Szerző: anarki
2017.07.21.
Namost ha így van, akkor még mindig nem értem, hogy lehet az, hogy a hosszú, eseménymentes időszakokban, amikor szinte minden egyes nap fizettem paypass-szal, 500 és 20 000 forint közötti összegeket, volt, hogy naponta többször is, nem léptem át a limitet, illetve hogy lehet az, hogy miután az egyik helyen nem működik a paypass, a másikon egy órával később meg simán megy.
Még kevésbé értem, hogy a rendszer miért olyan cetlin üzen, amire csak annyi van írva, hogy "Elutasítva", meg hogy "Nincs fedezete", és a visszaigazoló sms-ben miért az áll, hogy "limit túllépés", miközben elég lenne annyit odaírni, hogy
Ne érintsed, húzzad, paraszt!
És hogy miért nem lehet kiküldeni egy körlevelet az ország összes pénztárosának, a MOL-kutasoktól a starbucksosokig, hogy ez a paypass ez ilyen, így működik, illetve így nem működik, tessék azt a kártyát inkább lehúzni.
Mert én akárhányszor kérdeztem, hogy mi lehet ennek a furcsa jelenségnek az oka, a jóindulatú pénztárosok, akik mégiscsak egész nap kártyalehúzással foglalkoznak, mindannyiszor azt mondták, hogy biztos valami hiba a banknál, vagy a kártyacégnél, vagy nincs kapcsolat, vagy megszakadt az internet. A rosszindulatúak pedig azt, hogy hát azért, mert hát NINCS FEDEZET A SZÁMLÁJÁN, FIATALEMBER. Pedig nem is vagyok fiatal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.