Szerző: ZÁCH DÁNIEL
2017.10.31.
Vennél autót a 20 legrosszabb motor egyikével? Richárd igennel válaszolt a kérdésre, de jó oka volt rá. Volkswagen rajongó, aki alaposan kikutatta a kétliteres PD TDI nyűgjeit, majd megkereste a márkaszervizt, hogy adják ki a frissen vásárolt, magyarországi előéletű Passat Variant teljes szerviztörténetét. Íme a módszer, hogy neked már ne kelljen egy hónapig ráznod az öklöd.
Ha minden magyarországi importőr beszállna a használtautós csalások elleni küzdelembe, kínos helyzetbe kerülnének azok az autónepperek, akik magabiztos üzleti modellt építettek a felezett futásteljesítménnyel, és ehhez igazított szerviztörténettel eladott autókra. Amikor fenyegető üzeneteikkel szórakoztatnak, általában az áldozatokat hibáztatják, akiknek most intellektuális fegyvert ajánlok: a tájékozódást.
A problémákról, röviden
A magyar járműnyilvántartás csak 2012-ig visszamenőleg tárolja az itthon forgalomban lévő autók kilométeradatait, de közben az okmányirodában simán beírják a rendszerbe a csökkenő futásteljesítményeket, és gondolom mindenki hallotta már a mesét a hiba miatt cserélt műszerfalról. Üres papír szervizkönyvet bármikor vehetünk a netről, a csalókat támogatja a tény is, hogy a vevők nagyon nehezen, vagy sehogy nem ismerhetik meg az eladó autók hiteles szerviztörténetét...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.