Szerző: LASPALMAS
2019.08.02.
Uniós pénzből akarja reklámozni az uniós projekteket a kormány, pont most, az önkormányzati választás előtt. 2010-ben az MSZP az országgyűlési választás előtt csinálta ugyanezt, akkor a Fidesz teljesen kiakadt. Mostanra úgy látszik, integrálták az ötletet.
A momentumos Kerpel-Fornius Gábor hozta ma nyilvánosságra azt a levelet, amelyben a Pénzügyminisztérium helyettes államtitkára, Oláh Gábor arra kéri a polgármestereket, hogy küldjenek számára mindenféle anyagot arról, miként épült-szépült a településük 2014 és 2020 között uniós pénzből.
Oláh Gábor az európai uniós források felhasználásáért felelős államtitkárságon dolgozik, és azt írja a levélben, hogy azért kéri a beszámolókat, mert uniós pénzből, egy TOP-os projekt keretében lehetőség van reklámozni a fejlesztéseket tévében, rádióban, szórólapokon, újsághirdetésekben és plakátokon. Lehetőleg minél egyszerűbben, hogy mindenki megértse.
“Minden polgár számára értelmezhető, kézzelfogható és könnyed módon.”
Nagyon fontos megmutatni a lakosoknak, mennyi mindenért kell hálásnak lenniük. Pláne most, a választás előtt, nehogy meggondolatlanul szavazzanak.
2010-ben az MSZP csinálta ugyanezt: az uniós forrásokat akkor kezelő, azóta már megszűnt Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) reklámozta az EU-s pénzből megvalósult projekteket. Ráadásul az MSZP-s választási jelmondathoz (“Többen vagyunk, mint gondolná!”) feltűnően hasonló szlogennel (“Többet fejlődünk, mint gondolná!”)...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.