Szerző: SZEKA
2021.07.04.
Továbbra is elszántan keresi a nyerő kampánytémát a Fidesz, ám egyelőre csak részeredményeket tud felmutatni. Orbán Viktor és csapata túl régóta van a hatalomban ahhoz, hogy ne menjen biztosra 2022-ben, ezért sürget az idő, hogy a kormányfő előrántsa a cilinderéből a lehető legütősebb trükköt. Úgy tűnik, hogy a pedofiltörvénynek álcázott homofóbtörvény többet visz, mint hoz, ezért további ötletelés várható a kormánypárt kommunikációs élcsapatától. Ha nem jön ki egy átütő erejű kampány a Fidesztől, joggal fogják úgy gondolni a magyar polgárok, hogy Orbán Viktor és csapata elfáradt és elkopott a 12 éves kormányzásban.
Vannak olyan kampánytémái a Fidesznek, melyeket nem csak szokványosnak, de üdvözítőnek is nevezhetünk. A családtámogatási stratégia kibővítése és a gyermekvállalást ösztönző intézkedések feltétlenül ilyenek, ám a kormány maga gondoskodik arról, hogy ne ezekről az intézkedésekről szóljon a közbeszéd Magyarországon. A Fidesz ugyanis valahogy mindig úgy érzi, hogy a hangzatos kampányszlogenek nem maradhatnak ki a korteskedéséből, ezért mindig harsányabban szólnak azok az intézkedések, melyek a társadalom megosztására, az ellenzék provokálására szolgálnak, mint a szokványos ígéregetések.
Az úgynevezett pedofiltörvény például teljesen elnyomott minden egyéb témát az utóbbi hetekben, így hiába szajkózza a kormány sokadszorra, hogy családbarát politikát folytat, ez csak egy mellékzönge marad a nagy ricsajban, amit a kormány vert a nevezetes jogszabály nemzetközi és hazai fogadtatása miatt. Olykor kedve lenne az embernek Rogán Antal fülébe súgni, hogy sokszor a kevesebb több, de nagy a valószínűsége, hogy mint szinte mindent, a kampánystratégiát is Orbán Viktor irányítja...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.