Szerzők: SZABÓ KRISZTIÁN, SZOPKÓ ZITA, HONT ANDRÁS
2021.09.27.
Nincs olyan magyar fészbukozó, akinek a hírfolyamában ne dobná föl újra és újra valamelyik politikus hirdetését a közösségi oldal. Az Átlátszó nyomába eredt a költéseknek. Mennyit fordítanak a politikusok személyes brandjük építésére? Ki a legnagyobb pénzköltő? Az ellenzék vagy a kormány fizet-e a többet Zuckerbergnek? Az alábbiakban minderre választ kapnak, és persze arra is, hogy a Facebook-hirdetések haszna
meglátszik-e az eredményen.
Az Átlátszó csöppet sem volt könnyű helyzetben, amikor a magyar politika Facebook-költéseinek föltérképezésébe kezdett. Elsősorban azért, mert hacsak nem dolgoznak rengetegen egy lapnál, a hirdetéstárak egyenkénti átnézése sok időt vesz igénybe. A mi összeállításunk így 2019 tavaszától 2021. augusztus végéig, szeptember elejéig elköltött összegeket tartalmazza. Ám van más ok is, ami miatt mindez nehéz feladatnak bizonyult...
Az Átlátszó csöppet sem volt könnyű helyzetben, amikor a magyar politika Facebook-költéseinek föltérképezésébe kezdett. Elsősorban azért, mert hacsak nem dolgoznak rengetegen egy lapnál, a hirdetéstárak egyenkénti átnézése sok időt vesz igénybe. A mi összeállításunk így 2019 tavaszától 2021. augusztus végéig, szeptember elejéig elköltött összegeket tartalmazza. Ám van más ok is, ami miatt mindez nehéz feladatnak bizonyult...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.