Szerző: ErdélyiK
2016.12.29.
2016-ban eredetileg 900 millió forintot tervezett reklámra költeni az állam és a főváros közös tulajdonában lévő Budapest 2024 Zrt., ám az összeg végül egy karácsony előtti emeléssel nettó 1,3 milliárdra nőtt.
Jövőre az idei összeg nagyjából négyszeresét, nettó 4 milliárdot fog költeni a cég a budapesti olimpiához kapcsolódó kommunikációs kampányra.
Az uniós közbeszerzési értesítőben karácsony után megjelent tájékoztató szerint ugyanis a Budapest 2024 Zrt. december 13-án aláírta az erre vonatkozó szerződést. A még szeptemberben meghirdetett nyílt tenderen mindössze egyetlen ajánlat érkezett, melyet a MindShare Kft. és a Human Telex Kft. közösen nyújtott be, így ők nyerték a megbízást.
A Human Telex Kft. népszerűsítette 2016-ban is a budapesti olimpiát a MOB és a Budapest 2024 Zrt. megbízásából is, a cég egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink:
A Fradi vezérigazgatójának reklámcége népszerűsítheti a budapesti olimpiát
A Fradi-vezér cége fogja reklámozni az olimpiát 900 millió forintért
410 millióval többet költenek a budapesti olimpia reklámozására
Ceglédi Zoltán: Kedves kiplakátolt olimpikonok!
VálaszTörlés