2017. augusztus 4., péntek

AZ AGRESSZÍV PROPAGANDÁNAK NINCS TITKA: HAZUDIK

444.HU
Szerző: 444.hu
2017.08.04.


A politikai kommunikációt szándékosan butítják vissza a mai kampányguruk – véli Pléh Csaba, a megismeréstudomány nemzetközi szintű úttörője, számos pszichológiai alapmű és szakfolyóirat szerkesztője, világszerte elismert, iskolateremtő pszichológus és nyelvész.

A Fidesz Soros-kampánya szerinte csak emlékeztető oltás a párt híveinek. Hogy ne felejtsék el: van egy közös ellenség, van kit gyűlölni.

A kormány kommunikációs stratégiáját sajnálatos hungarikumnak tartja, és egyértelműnek látja a párhuzamot a II. világháború Németországának propagandájával.
Szőke Dániel interjúja.

Van a kormány Soros-kampányának egyértelműen meghatározható célcsoportja?

Nyilván az eltervező politikusok, politológusok, kommunikátor-guruk kiindultak valamilyen célcsoportból. Kívülállóként csak saccolgatni lehet. Az is lehet, hogy a saccolgatásban említhető célcsoport, koncepciók a különböző egymással nem mindenben összhangban lévő guruk eltérő célcsoportjai. Szerintem a teljes lakosság csak abban a tág értelemben célcsoport, hogy a kormány kommunikátorai fent akarják tartani a gyűlölködő hangnemet és az állandó ellenség-, ha tetszik bűnbak-keresést. A Fidesz-szavazóknak ez egy emlékeztető oltás. A fő célcsoport a vélelmezett szélsőjobboldali szavazó, technikailag a Jobbik tábora. A nem is olyan rejtett antiszemita indulat mozgósítása azonban ezt a célját szerintem nem éri el. A világban és sorsában csalódott radikális jobboldali ettől nem áll át a Fidesz mellé. Úgy fogja érezni, hogy „mi ezt már régóta mondtuk”...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése