2017. március 24., péntek

TUMORPOLITIKA

SZTÁRKLIKK 
- CEGLÉDI ZOLTÁN BLOGJA
Szerző: Ceglédi Zoltán
2017.03.24.


A cigisdobozokat elfoglaló borzalmas képek igazságát érdemes lenne más reklámokban is alkalmazni. Igen, a politikai kampányokra gondolok.

Van egy alapvetően helyes szemlélet, egy komoly, nemzetközi trendekhez igazodó változás a magyarországi, dohányzással kapcsolatos szemléletben. Ilyen a füstös helyek visszaszorítása (bár gondolni kellett volna azokra is, akik az első emeleten, egy szórakozóhely fölött laknak, és kénytelenek az utcán dohányzók füstjében aszalódni), a dohánytermékek szeparált trafikokba költöztetése (amit igen kár volt összekötni fideszes káderek kistafírungozásával), és ilyen a cigisdobozokra rakott, igen ocsmány tumorok képe is. Helyes, ha nem hazudunk arról, hogy egyes döntéseink milyen következményekkel járhatnak.

No, ezt a dicsérendően felnőtt és őszinte hozzáállást lenne jó kiterjeszteni egyéb ügyeinkre is. Mire gondolok? Elsősorban a hét éve mindent uraló, fideszes plakáterdőre és hirdetés-cunamira, miniszterelnöki inzultációs kampányokra és egyéb kampánytevékenységre. Képzeljük el, ha holnaptól a kockázatok és mellékhatások a maguk pőre, tumoros valójukban másznának fel a poszterekre!

Mert akkor, ugye, nem Magyarország "erősödik", hanem Mészáros Lőrinc. Orbán Viktor épp csak ki tudna kukkantani a nagy gázszerelő-portré mögül, százmilliárdnyi közpénz-sejtburjánzás trónolna a plakát közepén, szavazz ránk, és a kormányfő haverjának a nevére még több szálloda, focicsapat, tévé és egyéb vagyonelem kerül. A családbarát kormány jelszavát Tiborcz vő mutatná be, esetleg a First Daughter (bár limitált angoltudása alapján ezt nyilván inkább magyarul kellett volna írnom), közvilágítástól luxuséttermekig szemléltetve, mihez is kell az újabb fideszes győzelem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.