2019. július 12., péntek

BALÁSY GYULA CÉGEI TÍZMILLIÁRD FORINTOS ÁLLAMI KERETSZERZŐDÉST KAPTAK MAGYARORSZÁG NÉPSZERŰSÍTÉSÉRE

ÁTLÁTSZÓ
Szerző: CSIKÁSZ BRIGITTA
2019.07.12.


A New Land Media Reklám Kft. és a Media Dynamics Kft. médiaügynökségi és kutatási feladatokat lát el itthon és külföldön a Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. megbízásából.

Az uniós közbezserzési értesítő, a TED legfrissebb számában jelent meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. által kiírt közbeszerzés eredménye.

A nettó 10 milliárd forintos keretösszegű médiaügynökségi és kutatási feladatokat a New Land Media Reklám Kft. és a Media Dynamics Kft. kapta meg. A cégeknek évi kilenc átfogó kampányt kell megvalósítaniuk, azokból hatot külföldön. Egy kampány minimum négy, maximum nyolc hétig tart majd.

Az európai országok nagy része mellett kiemelt fókuszként szerepel a kampányokban Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok és Kanada.

Az állami turisztikai ügynökséget Osváth Eszter vezeti, aki – mint a HVG-ben megjelent – korábban a közmédia egyik cégében Kálomista Gábor producer feleségével párhuzamosan volt vezető pozícióban.
Hogy a nonprofit zrt.-től a New Land Media Reklám Kft. és a Media Dynamics Kft. kapta meg a munkát, egyáltalán nem meglepő. Mindkét vállalkozás Balásy Gyula érdekeltsége, aki 2016 után lépett Csetényi Csaba és Kuna Tibor helyére a kormányzati propaganda kiemelt beszállítójaként...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.