2020. február 6., csütörtök

ÉPPEN A G-NAP, VAGYIS AZ ORBÁN-SIMICSKA HÁBORÚ KIROBBANÁSÁNAK ÖTÖDIK ÉVFORDULÓJÁN VÁLTOTTAK VEZETŐKET A MAGYAR NEMZETNÉL

168 ÓRA 
Szerző: 168 ÓRA
2020.02.06.


Öt éve ezen a napon lett nyilvánvaló a magyar nyilvánosság előtt, hogy valami nem stimmel, pontosabban nagyon nem stimmel Orbán Viktor és Simicska Lajos, addig a Fidesz addig hűségesnek gondolt, egyszemélyes gazdasági hátországa között.

„Kurvára meglepetésként ért" – nyilatkozta Simicska, a Magyar Nemzet és a Hír TV akkori tulajdonosa, miután médiabirodalmának legfontosabb vezetői fellázadtak ellene. És mivel szerinte Orbán állt a hátbatámadás mögött, 2015. február 6-án kijelentette több médiumnak is:

„Mondom, le is írhatja, Orbán egy geci”.

A porig égetett Simicska-birodalom romjain még sokáig túlélt a Magyar Nemzet, de a 2018-as országgyűlési választások után, 2018. április 11-ével megszűnt. Munkatársainak egy része még az év májusában megalapította a szellemi utódnak szánt Magyar Hangot. A Simicska alatt még kormánykritikus – és kis híján 80 évet élt – Nemzet 2019 februárjában, immár Orbán-barátként indult újra úgy, hogy a nevét a Napi Gazdaságból 2015 szeptemberében átalakult Magyar Idők vette fel. Amire onnantól persze nem volt szükség...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése