2021. március 10., szerda

VESSZŐFUTÁS MEGTUDNI, RAJTA VAGY-E AZ OLTÁSI REGISZTRÁCIÓS LISTÁN

HÍRKLIKK
Szerző: NVZS
2021.03.10.


Napok óta tele van az internet a kaotikus oltási történetekkel, ám kevesebb szó esik arról, hogy milyen erőfeszítéseket kell annak tennie, aki két hónapja – annak rendje, s módja szerint – regisztrált a szükséges oldalon, de se kép, se hang a hivatalos „szervektől”, s ezért ha oltást akar, hát kénytelen lépni. A vesszőfutás lépései: 15+73 (!) sikertelen telefonhívás a háziorvosnak; 9 sikertelen hívás a regisztrációs felületen megadott szám(ok)ra; 3 hívás után hárítás egy másik hivatalos számon; e-mailes információkérésre automatikus egyenválasz. A kért információ sehol. Ám van bónusz: egy újabb – elvben lehetetlen – sikeres regisztráció.


„Köszönjük, hogy megkeresésével a Koronavírus Ügyfélszolgálatához fordult.

Válaszunkig szíves türelmét kérjük....Érdeklődni folyamatban lévő megkeresésével kapcsolatban a levél tárgyában szereplő azonosító számra .....való hivatkozással van lehetősége.” – Többnapos munkával ezt az egyetlen visszajelzést sikerült kapnom a hivatalos helyről a koronavírus ellenes oltás regisztrációmmal kapcsolatban. Itt a kör bezárult, várom az ígért információt, mégpedig a következőkre: „Hosszú hetekkel ezelőtt regisztráltam a Covid19 oltásra, semmi visszajelzést nem kaptam azóta sem. Az általában használt e-mail címemről ugyanakkor nem engedi, hogy regisztráljak, mondván, arról már történt regisztráció. Szeretném tudni, hogy regisztrációm célba ért-e vagy sem. És azt is szeretném tudni, hogy mikor? (Ugyanis egy másik címről pár perccel ezelőtt ismét regisztráltam – azaz engedte a regisztráció, úgyhogy vélelmezem, korábban nem rögzítette a rendszer, ami megmagyarázná, hogy miért maradtam eddig ki az oltásból)”...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.