2021. február 18., csütörtök

A FIDESZ MEGSZÓLÍTANÁ A FIATALOKAT, DE INFLUENSZEREKKEL EZ NEM LESZ EGYSZERŰ

TELEX
Szerző: BRÜCKNER GERGELY
2021.02.18.


A Fidesz nagyon szeretne nyitni a fiatalok felé. Az önjelölt spin doctorok elképzelései szerint ezt a célt segíthetnék a webes véleményvezérek, az influenszerek. A Post for Rent piacvezető ügynökségben van is állami tőke, a korábbi, illetve jelenlegi magántulajdonosoknak is van neres kötődésük, viszont megkeresésünkre egyértelműen kijelentették, ilyen programban soha nem vennének részt. A szakma többi cége sem tartja alkalmasnak a netes sztárokat a pártpolitikai üzenetek tolmácsolására.


Magyarországon a Fidesz a legnépszerűbb párt bizonyos társadalmi csoportokban, például a kistelepülések idősebb lakói között hatalmas az előnye. Máshol, így a nagyvárosi fiatalok körében azonban kevesebb híve van.

Ennek megváltoztatására többféle ötlet is felmerült a propagandagépezetnek tanácsokat adók körében, akik természetesen ezért cserébe megbízásokban reménykednek, így

- egy fiatalos tévécsatorna,

- facebookos lájkhadsereg képzése,

- egy indonéz kommunikációs sikerrecept lemásolása,

- de még a feltörekvő netes sztárok, az influenszerek bevonása is.

De vajon mennyire reálisak ezek a célkitűzések?

A témáról korábban itt írtunk, most pedig többekkel beszéltünk, elsősorban olyanokkal, akik vagy a konkrét elképzelésekkel találkoztak már, vagy az influenszerek világát ismerik jobban. Mint előbbiek mesélik, a Fideszben a 2019-es önkormányzat választás részleges kudarcai után lett hangsúlyosabb a harc az agyakért és a szívekért, vagyis a nyitás a fiatalok felé. Írásunkhoz azonban nemcsak a vezető kormánypárt, hanem általánosan is a politikai üzenet-továbbítás lehetőségeiről is érdeklődtünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.