2017. június 22., csütörtök

ÖRDÖGI CSUKLÓSBUSZOK

BUS WORLD
Szerző: Aron_son
2017.06.22.


Az öreg csuklósokat alig-alig váltják le több évtizedes szolgálatukból. Ha pedig mégis, akkor többnyire használt csuklós busz, esetenként nagy befogadóképességű szóló érkezik váltótársként. Mik azok a lehetséges okok, amiért a csuklós buszokat (és beszerzésüket) ennyire mostohagyerekként kezelik? Avagy: miért ördögtől való a csuklós busz itthon?

Mielőtt a kedves Olvasó úgy gondolná, hogy a bevezetőben olvasott kérdésre egzakt és nyilvánvaló választ fog kapni a bejegyzés végére, megemlítem, hogy ne reménykedjen ilyesmiben. De igyekszem néhány, nem csak közlekedési, hanem gazdasági, üzemeltetési és egyéb szempontot (statisztikákkal alátámasztva) bemutatni, hogy egyre korosabb a csuklós állomány, lelassult a megújítási ütemük, és fogyófélben is vannak. Pedig sok helyen szükség van és lenne erre a befogadóképességre.

Tartalom

0. Hazai utazási szokások megváltozása
1. Belföldi gyártók csuklós buszai
2. Külföldi gyártók típusai és hazai eladásaik
3. Hogyan alakultak a csuklós- és szólóbusz-beszerzések 2000 és 2016 között?
4. Háromtengelyes = csuklós?
5. Változó tendenciák
6. Beszerzések alakulása és összevetése egy konkrét cég példáján bemutatva
7. Lehetséges válaszok a bevezetőben feltett kérdésre
8. Zárszó...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.