2017. július 7., péntek

A GOOGLE INNOVÁCIÓS PÁLYÁZATÁNAK MAGYAR NYERTESEI RÁVILÁGÍTANAK A HAZAI MÉDIA ALAPVETŐ PROBLÉMÁIRA

ÁTLÁTSZÓ BLOG
Szerző: Bátorfy Attila
2017.07.07.


A Google Digital News Initiative nevű európai médiainnovációs programjának tegnap jelentették be az új nyerteseit. Magyar részről a 444, a CEU-CMDS, a Független Médiaközpont és a K-Monitor kaptak pénzt a Google-től az ötleteik megvalósítására. Akit érdekel, hogy mire, az itt, itt és itt elolvashatja.

Ez volt a médiainnovációs alap harmadik köre, érdemes megnézni a korábbi győzteseket is: Transparency International, Átlátszó, Mérték Médiaelemző Műhely, Mediaworks és Russmedia. Google-től kapott támogatást a Direkt36 is.

A kilenc eddigi győztesből csupán kettő, a Mediaworks és a Russmedia hagyományos nagykiadó. A 444 kis médiacég, az Átlátszó egy aprócska oknyomozó központ, a többi magyarországi NGO. A Mediaworks a Google DNI éves jelentésében nem is szerepelt, abban a pillanatban, hogy Mészáros Lőrinc tulajdonába került a cég, a projekt összeomlott és meghalt (ezzel együtt a pénzt is vissza kell fizetni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.