2016. január 9., szombat

A MUSZLIM NŐKRE TESZ AZ EGYIK LEGNEVESEBB DIVATMÁRKA

GAZDAGISZTÁN BLOG
Szerző: Kívül tágasabb
2016.01.08.


Nem akármilyen kollekcióval állt elő a Dolce & Gabbana. Az olasz cégnél rájöttek, mekkora piacot jelentenek a muszlim nők, így megpróbálnak benyomulni az abaják és hidzsábok piacára.

A napokban jelentette be a Dolce & Gabbana, hogy történetében először külön kollekciót szentel a muszlim nőknek, elsősorban az abajákra és hidzsábokra koncentrálva.

A hírt a Style.com Arabia jelentette be (fotók azóta már a Dolce & Gabbana Instagram-oldalán is megjelentek, innen válogattunk mi is), a divatház szerint a cél a szicíliai szellemiség megjelenítése a főleg virágos ruhadarabokon.

A helyzet több szempontból is érdekes. Például azért, mert a fiatal, hidzsábot viselő muszlim nők gyakran hátrányos helyzetben érzik magukat, amikor a divatról van szó – mondta még korábban a Fusion oldalnak a 23 éves Mariah Idrissi, aki az H&M kampányában vett részt...

ITT OLVASHATÓ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.