2016. július 18., hétfő

A MÁRKA BŰVÖLETÉBEN

IFL, AZ ŐSZINTE GAZDASÁG
Szerző: Szarvas Norbert
2016.07.18.


Szerintem nem engedheted meg magadnak a "kedvenc" ruhamárkádat. Erős az állításom? Márpedig inkább van igazam, mint nem. Azt látom, hogy az emberek többet akarnak mutatni magukból (pénztárcájukból) , mint a mocskos valóság. Hogyan terjedhettek el az "utcán" a középkategóriájú ruhamárkák? 
 
Hogyan lehetséges, hogy minden második ember a villamoson magán hordozza a krokodilt, a lovas srácot vagy a trikolort? Egy Tommy itt, egy Ralph ott, meg egy pici Lacoste amott. Persze ezeket a márkákat lehet csereberélni, átnevezni, de a lényeg ugyanaz marad. Gyanúsan sok ember rohangál olyan ruhákban, amit valójában nem tudnának megfizetni.
 
Nézzünk meg egy sima Tommy Hilfiger galléros pólót. Semmi cifra, csak egy alapszín, a logó szolídan a szívünkön hordozva. Ez a póló alapáron 25-30.000 forint a hivatalos ruházati boltokban. Semmi kamu, semmi trükk. Aztán vannak az outlet árak, ahol nagyjából egy tizest tudsz megspórolni a gyakran "szépséghibás" termék megvásárlása esetén. Ez az alap, innen indulunk.
 
Ugyanis szerintem aki felvesz egy hasonló márkát, az nem akarja azt hirdetni magáról, hogy bizony ezt olcsóbban vette, bizony hamisítvány, bizony termékhibás, bizony a rendes árát nem engedheti meg magának. Helyette mindegyik póló megy a közösbe, ugyanazon elbírálás alá. Tehát biztosan a legmagasabb minőség, a legdrágább boltból...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése