2019. október 30., szerda

RÁADÁS: A TERVEZETT ELAVULÁS TÖRTÉNETE - A VILLANYKÖRTE ÖSSZEESKÜVÉS

YOUTUBE
Szerző: IDEJE FELÉBREDNI
2013.02.02.



  A fogyasztói társadalom három 
  alappillére: a reklám, a tervezett elavulás 
  és a hitel. A mostani generációknak úgy 
  tűnik csupán annyi szerepe van az 
  életben, hogy minél több hitelt vegyen fel, 
  hogy olyan dolgokat vásároljon vele, 
  amire nincs szüksége. Ennek azonban 
  nem sok értelme van

  Tényleg csak egy konteó (konspirációs t
  teória)? 

  A gazdasági növekedés társadalmának   
  kritizálói rámutatnak, hogy ez hosszú távon fenntarthatatlan, ugyanis égbekiáltó ellentmondáson alapul. Aki azt hiszi, hogy a végtelen növekedés fenntartható egy véges bolygón, az őrült, vagy közgazdász. 

Ez a tanulságos dokumentumfilm megpróbálja felkutatni, miért romlik el minden tárgy (amit oly nagy örömmel vásárolunk meg) rögtön a garancia lejárta után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése