2019. december 30., hétfő

VÉGET ÉRT A HAGYOMÁNYOS AUTÓGYÁRTÁS ARANYKORA - HATALMAS KIHÍVÁSOKKAL KÖSZÖNTÖTT BE AZ ÚJ KORSZAK

PORTFOLIO
Szerző: Portfolio / SZANDÁNYI LEVENTE
2019.12.30.


Idén egyértelműen véget ért a hagyományos autógyártás aranykora. Az egyes szereplők soha többé nem fognak eladni annyi új, kizárólag belsőégésű motorral szerelt járművet, mint 2017-ben. Az autógyártás bő 100 éves üzleti modelljével, a kizárólag belsőégésű motorral szerelt járművek gyártásával és értékesítésével pedig soha többé nem lehet akkora profitokat realizálni, mint amekkorákat az utóbbi években láttunk. A járműiparban új korszak kezdődik, az átmeneti időszakban pedig rengeteg kihívással kell megküzdenie az autógyártóknak és a beszállítóiknak, ha versenyben akarnak maradni. Ezek a változások természetesen kiemelten érintik majd a magyar járműipart is, hiszen a kormányzati szándékkal összhangban, az ágazat rendkívüli ütemben bővült az elmúlt évtizedben.

A járműipar elképesztően sikeres volt az elmúlt években, a vezető gyártók és beszállítók eladásai újabb és újabb csúcsokat döntöttek, árbevételük dinamikusan növekedett és hatalmas profitot tettek zsebre. A világ viszont gyorsan változik és 2019 elején már egyre több jel utalt arra, hogy ezt az aranykort egy sokkal nehezebb időszak váltja fel hamarosan.

AZ EGYIK VOLT EZEK KÖZÖTT A GLOBÁLIS AUTÓGYÁRTÁS ÉS AUTÓELADÁSOK CSÖKKENÉSE.

A 2009 után indult kitartó növekedés, amelynek igazi hajtómotorja Kína volt, 2018 végére kifulladt, amelynek az lett az eredménye, hogy sok év után először kevesebb autót gyártottak és értékesítettek a világban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.