2020. november 28., szombat

NEHÉZ HELYZETBE KERÜLNEK KISEBB CÉGEK, MERT NEM VEHETNEK RÉSZT VÁSÁROKON

G7.HU
Szerző: HAJDU MIKLÓS
2020.11.28.


A vásárok elmaradásával szorult helyzetbe kerülnek a rendezvényszervezők, és persze a konferenciaturizmus elmaradása a vendéglátóipart is rosszul érinti, de az események kárvallottjai között említendők azok a cégek is, amelyek termékeikkel, szolgáltatásaikkal nem tudnak így megjelenni a potenciális ügyfeleik előtt. A probléma különösen súlyos Németországban, ahol tulajdonképpen már az 1400-as évek óta rendeznek szakmai kiállításokat a New York Times összefoglalója szerint.

Ezeken az eseményeken a cégek képviselői nemcsak üzletelhetnek egymással, hanem tájékozódhatnak is a piaci folyamatokról, az új fejlesztésekről és szereplőkről. Ezt sok magyar vállalkozónak sem kell hosszasan magyarázni, hiszen ők is rutinszerűen vesznek részt a saját ágazatuk egy-két évente megrendezett szakmai kiállításán, nagyon gyakran Németországban.

A nagyobb, nemzetközi értékesítési részlegeket, sales-eseket is fenntartó vállalatoknál könnyebb áthidalni ezeknek a lehetőségeknek a hiányát, nem csoda tehát, hogy a cikkben idézett adatok szerint az 500 főt meghaladó méretű cégek terveznek a leginkább spórolni a kiállításokon való megjelenéssel. A kisebb cégek erőforrásai ugyanakkor csak megalkuvásokkal teszik lehetővé, hogy saját szervezésű online eseményekkel pótolják az elmaradó vásárokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.