2015. december 11., péntek

70 MILLIÓ FORINTBA KERÜL A GVH KARTELLELLENES KAMPÁNYA

ÁTLÁTSZÓ BLOG
Szerző: ErdélyiK
2015.12.11.



Decemberben indult a Gazdasági Versenyhivatal kartellellenes kampánya, melynek keretében pálmaházban, vidéki kocsma teraszán, és hattyús vízibiciklin összesúgó öltönyös férfiakat ábrázoló plakátok kerültek ki országszerte. A GVH tájékoztatása szerint a reklámhadjárat 70 millió forintba kerül.
Néhány nappal ezelőtt Budapest és vidéki nagyvárosok közterületein is megjelentek a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) hirdetései, melyek arra hívják fel a kartellezők figyelmét, hogy lebukhatnak, és akkor “a felelősségrevonás elkerülhetetlen”, de engedményességi kérelem beadásával, vagyis ha a részvételükkel megvalósult versenykorlátozó megállapodást jelentik és feltárják a hatóságnak, akkor megúszhatják az összejátszás miatti büntetést.
A “Nem marad köztetek” koncepciót az LMP 2010-es és 2014-es kampányát is segítő Fabricius Gábor tulajdonában lévő Republic Group készítette, amely sajtótájékoztatón és az alábbi videón ismertette a kampány célját, üzenetét, felületeit és menetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.