2019. szeptember 22., vasárnap

A DIGITÁLIS BENNSZÜLÖTTEKÉ A VILÁG – A Z GENERÁCIÓ KÉPES MEGVÁLTOZTATNI EGY CÉG MEGÍTÉLÉSÉT IS

168 ÓRA ONLINE
Szerző: SZABÓ BRIGITTA
2019.09.21.


A teljes népesség negyede, több mint kétmilliárd ember tartozik az úgynevezett Z generációba, amelynek ellentmondásos mindennapjaira az HBO új sorozata, az Eufória ráirányította a közfigyelmet. A Z generáció tagjai éncentrikusak, nem kasztosodnak, bárkit és bármit bármikor kikapcsolnak az életükből, ugyanakkor a legtudatosabb fogyasztók, akiknek a net nem segédeszköz, hanem maga a mindennapi élet. Amikor vásárolnak, nem a márka és az ár érdekli őket, hanem a tárgy tulajdonlása és az élmény, amit azon keresztül megkaphatnak. Számukra nincsenek országhatárok, a globális világban gondolkoznak. Soha generáció nem volt akkora hatással a társadalmi és gazdasági folyamatokra, mint e mostani Z generáció...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.