2020. április 28., kedd

„EGY SZOBÁBAN TÖBBEN ÉLNEK, PICI BABÁTÓL A NAGYMAMÁIG. SE HELY, SE LEHETŐSÉG A TANULÁSRA”

444.HU
Szerző: SZUROVECZ ILLÉS
2020.04.28.


A járvány miatt márciusban bevezetett digitális oktatás sokak számára óriási nehézségeket okozott. Nemrég 25 tanoda és civil szervezet nyílt levélben sürgette a kormányt, hogy tegyen valamit azokért a hátrányos helyzetű diákokért, akik teljesen kiestek az oktatásból egyszerűen azért, mert nincsenek olyan eszközeik, amikkel részt tudnának venni a munkában. Ez a helyzet kiélezi a diákok közt amúgy is meglevő egyenlőtlenségeket

Most a Rosa Parks Alapítvány, a Motiváció Egyesület és a Partners Hungary Alapítvány közölt felmérést a hátrányos helyzetű gyerekek problémáiról. Ebben 425 olyan pedagógus véleményét elemezték, akik jelentős részben szegregálódó vagy szegregált, többnyire állami általános iskolákban dolgoznak. A kutatás kérdőíveken alapul, és bár nem reprezentatív, arra mindenképp jó, hogy áttekintést adjon a helyzetről. A válaszok alapján

átlagosan a diákok 77 százaléka vesz részt az oktatásban online,de míg Budapesten ez az arány négyötöd, addig nagyközségekben csak 65 százalék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.