2020. november 17., kedd

MEGSZÓLALT A DÍJNETES SZAKÍTÁSRÓL AZ OTP - A LEGNAGYOBB MAGYAR BANK RACIONALIZÁLT

AZ ÉN PÉNZEM
Szerző: Azénpénzem
2020.11.17.


Több olvasónk is jelezte, hogy OTP-számlásként nem vehetik majd igénybe a korábban megszokott módon a Díjnet szolgáltatásait. Kérésükre megkérdeztük az OTP-t, hogy mi indokolta a szakítást, és a jövőben helyette mit ajánlanak ügyfeleiknek.

A Díjnet ügyfeleit néhány nappal ezelőtt arról tájékoztatta az OTP, hogy 2020. december 31-ét követően nem biztosítja tovább a tőlük érkező számlák netbanki fiókba befogadását és kiegyenlítését. Első lépésként ezért december 15-ét követően nem lesz lehetőség a számlák netbanki fiókba küldésére. Ezt követően az év végén a Díjnet fiókban törlik a számlák fizetéséhez beállított, OTP netbankba küldési mechanizmust.

Az OTP kondíciós listái között kutakodva (egyébként cseppet sem könnyen) ráleltünk arra a változtatásra, amely ezt a „szakítást” jelzi. A legnagyobb magyar banknál egyébként nem csak ez a lehetőség szűnik meg jövőre, a csekkrendező szolgáltatást is törlik.

Az Azenpenzem.hu érdeklődésére az OTP-nél azt közölték, hogy digitális szolgáltatásaik racionalizálása keretében vizsgálták felül az internet- és mobilbanki felületeken elérhető lehetőségeket. Szerintük tehát az ésszerűség diktálta, hogy 2021. január 1-jétől már nem lesz elérhető ügyfeleik számára a hitelintézet saját csekkrendező, valamint a Díjnet szolgáltatása az OTPdirekten és a SmartBank mobilalkalmazásban.

A két szolgáltatást most elvesztő ügyfeleik számára a közüzemi számlák kiegyenlítéséhez a természetesen mindkét felületen könnyen beállítható csoportos beszedési megbízást, illetve az azonnali átutalási megbízást ajánlják. Mint hangsúlyozták: a változás ezen túlmenően nem érinti az OTP Csoport és a Díjnet közötti „sokrétű és mély együttműködést”...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.