2020. november 30., hétfő

ÚJABB BANK SZAKÍT RÉSZLEGESEN A DÍJNETTEL - A CIB HANGSÚLYOZZA: TOVÁBBRA IS MARADNAK LEHETŐSÉGEK

AZ ÉN PÉNZEM BLOG
Szerző: Azénpénzem
2020.11.30.


A Díjnet számlafizetés szolgáltatás a CIB régi netbankján keresztül nem lesz majd elérhető. A pénzintézet a változtatást üzletpolitikai okokkal indokolta. Mint azonban a bank hangsúlyozta: ez nem jelent "szakítást"! Az ezt korábban meglépő OTP mától új elektronikus lehetőséget kínál. Másutt is vannak digitalizációs fejlesztések.


Az OTP 2020. december 31-ét követően nem biztosítja tovább a Díjnettől érkező számlák netbanki fiókba befogadását és kiegyenlítését. Az Azenpenzem.hu érdeklődésére a legnagyobb magyar banknál azt közölték, hogy digitális szolgáltatásaik racionalizálása keretében vizsgálták felül az internet- és mobilbanki felületeken elérhető lehetőségeket. Szerintük tehát az ésszerűség diktálta, hogy 2021. január 1-jétől már nem lesz elérhető ügyfeleik számára a hitelintézet saját csekkrendező, valamint a Díjnet szolgáltatása az OTPdirekten és a SmartBank mobilalkalmazásban.

Bár az igaz, hogy a CIB Internet Bankban nem lesz elérhető a Díjnet, a CIB Bank Online internetbankban és a CIB Bank Mobilalkalmazásban viszont továbbra is az marad, tehát szó nincs arról, hogy „szakítanánk” a Díjnettel! – közölte a pénzintézet.Mostanra kiderült, hogy nem csak a legnagyobb magyar bank lépett ebbe az irányba. A Díjnet számlafizetés szolgáltatás a CIB netbankján keresztül 2021. február 2-ától nem lesz elérhető. A változtatást ez a pénzintézet üzletpolitikai okokkal indokolta. A CIB tájékoztatása szerint, aki ezt nem akarja elfogadni, személyesen bankfiókukban vagy írásban jelezheti ezt. Mint leírták: „ebben az esetben a felmondás azonnali hatályú és felmondásidíj-mentes”. Aki nem tesz semmit, az tulajdonképpen elfogadja a módosítást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.