2018. november 29., csütörtök

ÚJABB SIRALMAS FEJEZET AZ ELEKTRONIKUS JEGYRENDSZER ÉLETÉBEN: A BKK FELMONDTA A SZERZŐDÉST

MAGYAR NARANCS
- FEKETE LYUK BLOG
Szerző: narancs.hu
2018.11.29.


A Főváros közleményben bizonygatja, hogy nem tudtak a projekttel kapcsolatos problémákról.

Szerződést bontott az elektronikus jegyrendszert szállító céggel a BKK, ezzel gyakorlatilag beláthatatlan távolságba került a több milliárd forintos projekt befejezése – értesült több forrásból is az Azonnali. A lap felidézi, hogy korábban Dabóczi Kálmán a BKK vezérigazgatója arról beszélt, a projekt elhúzódó újratervezése miatt a Scheidt&Bachmann szerződésszegő állapotba került, bizonyos bankgaranciákat nem újított meg olyan ütemben, ahogy azt kellett volna, és az erre való felszólító levelek ellenére sem teljesítette a kötelezettségét, aminek október vége lett volna a határideje, ezért megkezdődtek a szerződés felbontásával kapcsolatos előkészítő egyeztetések.

A cikk megjelenése után pár órával közleményt adott ki a Főváros, melyben tudatják, hogy valóban szerződésbontás történt, ugyanakkor Bagdy Gábor főpolgármester-helyettes szerint a projekttel kapcsolatos problémákról se Tarlósnak se neki nem voltak információi. „A Fővárost anyagi kár nem érte. A probléma hosszú időn át tartó elhallgatása miatt a főpolgármester a szükséges személyi döntéseket meghozza” – zárja a rövid közleményt Bagdy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése