Szerző: Az Én Pénzem
2020.06.12.
A Posta Biztosító három éve az elsők között indult el a digitális kárrendezéssel, de a szolgáltatás igazi áttörését a koronavírus-járvány hozta el. Az elmúlt hónapokban a lakáskárok felmérése már 70 százalékban videós kárrendezéssel történt. A legtöbbet a karantén idején csőtörés és leáztatás okozta. A szakértő szerint nem csak akkor kell óvatosan kezelni a vízcsapot, amikor otthon vagyunk, hanem mindenképp el kellene zárni a vízvezeték főcsapját, ha hosszabb időre elutazunk.
A koronavírus-járvány miatti kijárási korlátozás következtében otthoni karanténban ragadt az ország lakosságának döntő része, ami jelentősen gyorsította az átállást a digitális szolgáltatásokra. Azok is rákényszerültek a használatukra, akik eddig idegenkedtek tőlük, így – jó esetben – a pozitív élmények hatására a jövőben nagyobb kedvvel használhatják őket.
A Posta Biztosító három éve az elsők között indult el a PostaÉdesOtthon lakásbiztosításhoz kapcsolt digitális kárrendezésével. Káreseménykor az okostelefonra letöltött applikáció segítségével az ügyfél csatolhatja és beküldheti a biztosítóhoz a károsodott felületről készült fényképeket, ezzel gyorsítva a kárügyintézést. Ezt a folyamatot tovább erősíti az okostelefonon keresztüli videós kárrendezés is...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.