2021. szeptember 27., hétfő

SZÁZMILLIÓKAT ÉGET EL A FACEBOOKON A MAGYAR POLITIKA – TELJESEN ÉRTELMETLENÜL

ÁTLÁTSZÓ
Szerzők: SZABÓ KRISZTIÁN, SZOPKÓ ZITA, HONT ANDRÁS
2021.09.27.


Nincs olyan magyar fészbukozó, akinek a hírfolyamában ne dobná föl újra és újra valamelyik politikus hirdetését a közösségi oldal. Az Átlátszó nyomába eredt a költéseknek. Mennyit fordítanak a politikusok személyes brandjük építésére? Ki a legnagyobb pénzköltő? Az ellenzék vagy a kormány fizet-e a többet Zuckerbergnek? Az alábbiakban minderre választ kapnak, és persze arra is, hogy a Facebook-hirdetések haszna 
meglátszik-e az eredményen.

Az Átlátszó csöppet sem volt könnyű helyzetben, amikor a magyar politika Facebook-költéseinek föltérképezésébe kezdett. Elsősorban azért, mert hacsak nem dolgoznak rengetegen egy lapnál, a hirdetéstárak egyenkénti átnézése sok időt vesz igénybe. A mi összeállításunk így 2019 tavaszától 2021. augusztus végéig, szeptember elejéig elköltött összegeket tartalmazza. Ám van más ok is, ami miatt mindez nehéz feladatnak bizonyult...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.